Want your
own Fotopage?







 
senyum's FotoPage

By: senyum semua

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Sunday, 15-Mar-2009 05:08 Email | Share | Bookmark
INDAHNYA PEMANDANGAN SAWAH PADI

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





hi bertemu kembali...
gambar ni lambat di upload
banyak sangat gambar hihihi
ni semua gambar anak buah @ anak sedara
kenangan ni di rakam kan di sekitar sawah padi di parit 2 Timur Sg. Besar Selangor...
Cantik pemandangan kat sini...
kalau dapat makan tengahari nasi berlaukkan ikan sepat masin ermmm sodapnyer..
saper yang nak pegi tak jadi masalah tak jauh pon dari K.L lebih kurang 2 jam jer dah sampai.
sebelom nak sampai sini pon tepi-tepi jalan memang sejuk mata memandang tepi jalan penuh sawah padi... saper nak beli buah mangga ke, jagung ke, ala-ala ke ader penuh kat tepi jalan...tak lupa jugak kerepek banyak di jual kat cni...
mai la saper yang nak g leh la


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2008.

ns4008229.ip-198-27-68.net